Oferta pracy w PTE

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne – Oddział w Bydgoszczy poszukuje pracownika na stanowisko Asystenta ds. administracyjnych i projektów UE.
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
• prowadzenie i obsługa sekretariatu,
• przyjmowanie korespondencji,
• prowadzenie rejestrów umów, delegacji i in.,
• przygotowanie pism,
• redagowanie strony internetowej,
• prowadzenie dokumentacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
• przygotowanie sprawozdań z realizacji projektów,
• prowadzenie baz uczestników realizowanych projektów.
Oczekiwane kwalifikacje i wymagania:
• wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
• bardzo dobra znajomość środowiska MS Office,
• umiejętność organizacji pracy własnej,
• wysokie kompetencje interpersonalne, organizacyjne i administracyjne,
• znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
• prawo jazdy kat. B (mile widziane).
Warunki zatrudnienia:
• umowa o pracę,
• stabilność zatrudnienia,
• możliwość udziału w szkoleniach i rozwoju osobistego.
Osoby zainteresowane złożeniem aplikacji prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych w wersji elektronicznej na adres: biuro@pte.bydgoszcz.pl w terminie do dnia 22.09.2017 r.