Wsparcie finansowe – ogłoszenia o naborze

16.03.2023 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 17, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 17.03.2023-02.04.2023 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 03.04.2023-17.04.2023. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

02.03.2023 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 15 i 16, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 03.03.2023-20.03.2023 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 21.03.2023-03.04.2023. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

07.02.2023 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 14, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 08.02.2023-02.03.2023 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 03.03.2023-16.03.2023. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

23.01.2023 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 13, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 24.01.2023-13.02.2023 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 14.02.2023-27.02.2023. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

30.12.2022 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 12, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 04.01.2023-24.01.2023 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 25.01.2023-07.02.2023. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


 

09.12.2022 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 11, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 12.12.2022-04.01.2023 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 05.01.2023-19.01.2023. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


 

01.12.2022 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 10, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 02.12.2022-19.12.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 20.12.2022-04.01.2023. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


 

28.10.2022 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 9, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 31.10.2022-24.11.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 25.11.2022-08.12.2022. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


 

07.10.2022 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 8, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 10.10.2022-31.10.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 02.11.2022-16.11.2022. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


 

12.09.2022 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 7, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 12.09.2022-05.10.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 06.10.2022-19.10.2022. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


 

01.08.2022 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 6, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 01.08.2022-22.08.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 23.08.2022-05.09.2022. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


 

27.06.2022 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 5, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 29.06.2022-21.07.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 22.07.2022-04.08.2022. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


 

20.05.2022 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 4, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 24.05.2022-13.06.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 14.06.2022-28.06.2022. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


 

11.05.2022 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 3, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 13.05.2022-03.06.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 06.06.2022-20.06.2022. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


 

19.04.2022 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 2, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 13.04.2022-06.05.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 09.05.2022-20.05.2022. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


 

18.03.2022 r.

Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO „Młodzi na start – już teraz zostań swoim szefem!” (nr projektu WND-POWR.01.02.01-04-0003/21) informuję, że dla uczestników naboru nr 1, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowym realizowanym w terminie 18.03.2022-01.04.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 04.04.2022-19.04.2022. Równolegle w tym samym terminie realizowany będzie nabór wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego.

Uczestnicy projektu są zobowiązani do złożenia wniosku wraz z biznesplanem i wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu.

Biznesplan w pierwszej kolejności składany jest za pośrednictwem generatora dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl. A następnie wraz z wnioskiem i załącznikami w wybranej przez uczestnika formie (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Wymaganym dokumentem do ubiegania się o wsparcie pomostowe jest wypełniony wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:

  1. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie lub oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  2. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia/załącznika składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  3. zestawienie planowanych wydatków z wyszczególnieniem wydatków przeznaczonych na składki na ubezpieczenie społeczne (nie dotyczy w przypadku złożenia oświadczenia o aktualności treści zestawienia stanowiącego integralną część biznesplanu składanego wraz z wnioskiem o przyznanie środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej),
  4. w przypadku osób z niepełnosprawnościami biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (stanowiące integralną część wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, stanowiącego zał. nr 6 do niniejszego Regulaminu).

Uczestnicy Projektu są zobowiązani do złożenia Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami, zgodnie z wymogami opisanymi w ogłoszeniu o naborze, w terminie wyznaczonym przez beneficjenta, zgodnie z definicją skutecznego doręczenia informacji wskazaną w §1 niniejszego Regulaminu (w obu przypadkach decydujący jest moment wpływu dokumentów do biura projektu, a nie moment ich nadania):

  1. osobiście w biurze projektu,
  2. pocztą/kurierem na adres biura projektu.

Biuro projektu: Bydgoszcz, ul. Długa 34 [biuro projektu będzie czynne codziennie w godzinach 12.00-14.00, przy czym po uprzednim umówieniu się telefonicznym możliwe jest spotkanie z pracownikiem biura projektu w innych godzinach niż wskazane (uwaga z zastrzeżeniem ograniczenia funkcjonowania biura projektu jedynie do kontaktu telefonicznego i mailowego w przypadku stanu epidemii)].

Dokumenty, które wpłyną do beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


 

Menu