Zapytanie o cenę – crossfit (z dn.12.03.2014 r.)
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Bydgoszczy zwraca się z zapytaniem o podanie ceny jednostkowej brutto dla 1 osoby (pojedyncze wejście), na wykonanie usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu zajęć crossfit dla młodzieży.
Informacje dodatkowe:
- Zajęcia będą odbywały się od marca do października 2014 r.
- Grupa max 15 osobowa.
- Częstotliwość zajęć 2 razy w miesiącu.
- Zajęcia powinny odbywać się w godzinach popołudniowych tj. 16-20 na terenie miasta Inowrocławia.
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Ośrodek Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Poznańska 185, 88 – 100 Inowrocław do dnia 24.03.2014 r. do godz.15:00. Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić zapis:
OFERTA na usługę organizacji i przeprowadzenia zajęć CROSSFIT w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej „Razem łatwiej”
- Osoby do kontaktu:
Pani Karolina Walczak – 52 357-56-79, wew. 22, e-mail: walczak@pte.bydgoszcz.pl
Pan Bartosz Kraziński – 52 357-56-79, wew. 21, e-mail: krazinski@pte.bydgoszcz.pl
Zapytanie o cenę – Ubezpieczenie (z dn.11.03.2014 r.)
W związku z realizacją projektu „Razem łatwiej”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 1.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Bydgoszczy, zwraca się z zapytaniem o wycenę ubezpieczenia NNW 166 osób, w następujących grupach:
- dwie grupy 10-cio osobowe, okres ubezpieczenia 8 miesięcy tj. od miesiąca III do X /2014,
- jedna grupa 16-sto osobowa, okres ubezpieczenia 8 miesięcy tj. od miesiąca III do X /2014,
- dwie grupy 15-sto osobowa, okres ubezpieczenia 8 miesięcy tj. od miesiąca III do X /2014,
- trzy grupy 10-cio osobowe (młodzież), okres ubezpieczenia 8 miesięcy tj. od miesiąca III do X /2014,
- dwie grupy 10-cio osobowe (osoby pracujące), okres ubezpieczenia 4 miesiące tj. od miesiąca V do VIII /2014,
- pięć grup 6-cio osobowych (osoby starsze i niepełnosprawne), okres ubezpieczenia 8 miesięcy tj. od miesiąca III do X /2014,
- jedna grupa 66-cio osobowa (dzieci), okres ubezpieczenia 2 miesiące tj. od miesiąca VII do VIII/2014,
- cztery grupy 5-cio osobowe (osoby pracujące), okres ubezpieczenia 2 miesiące tj. od miesiąca V do VI/2014.
Uczestnicy projektu będą brali udział w następujących formach wsparcia:
- Grupa wsparcia dla rodziców – zajęcia w ośrodku szkoleniowym,
- Terapia par – zajęcia w ośrodku szkoleniowym,
- Warsztaty filcowania – zajęcia w ośrodku szkoleniowym,
- Warsztaty tworzenia biżuterii – zajęcia w ośrodku szkoleniowym ,
- Warsztaty z zakresu przystosowania do życia w rodzinie – zajęcia w ośrodku szkoleniowym,
- Szkolenie dla pracowników – nauka języka migowego, efektywna organizacja czasu na stanowisku pracy, superwizja – zajęcia w ośrodku szkoleniowym,
- Szkolenie komputerowe – zajęcia w ośrodku szkoleniowym,
- Czas wolny dla dzieci – pobyt na placach zabawach.
Informacje dodatkowe:
- Suma ubezpieczenia 10.000,00 zł.
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Ośrodek Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Poznańska 185, 88 – 100 Inowrocław do dnia 19.03.2014 r. do godz.15:00. Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić zapis:
OFERTA na ubezpieczenie słuchaczy w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej „Razem łatwiej”
- Osoby do kontaktu:
Pani Karolina Walczak – 52 357-56-79, wew. 22, e-mail: walczak@pte.bydgoszcz.pl
Pan Bartosz Kraziński – 52 357-56-79, wew. 21, e-mail: krazinski@pte.bydgoszcz.pl
Zapytanie o cenę – zumba (z dn. 05.03.2014 r.)
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Bydgoszczy zwraca się z zapytaniem o podanie ceny jednostkowej brutto dla 1 osoby (pojedyncze wejście), na wykonanie usługi polegającej na organizacji i przeprowadzenia zajęć ZUMBY dla młodzieży.
Informacje dodatkowe:
- Zajęcia będą odbywały się od marca do października 2014 r.
- Grupa max 15 osobowa.
- Częstotliwość zajęć 2 razy w miesiącu.
- Zajęcia powinny odbywać się w godzinach popołudniowych tj. 16-20 na terenie miasta Inowrocławia.
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Ośrodek Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Poznańska 185, 88 – 100 Inowrocław do dnia 18.03.2014 r. do godz.15:00. Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić zapis:
OFERTA na usługę organizacji i przeprowadzenia zajęć z zakresu ZUMBY w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej „Razem łatwiej”.
- Osoby do kontaktu:
Pani Karolina Walczak – 52 357-56-79, wew. 22, e-mail: walczak@pte.bydgoszcz.pl
Pan Bartosz Kraziński – 52 357-56-79, wew. 21, e-mail: krazinski@pte.bydgoszcz.pl
Zapytanie o cenę (z dn.05.03.2014 r.)
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Bydgoszczy zwraca się z zapytaniem o cenę brutto materiałów promocyjnych (komplet na uczestnika) zgodnie z poniższą specyfikacją:
- Torba z rączkami z pvc 600 D z nadrukiem
Materiał: Polyester
Kolor : jasnozielony
Wymiary: 42 x 40,5 x 8,5
Technika nadruku : sitodruk
Nadruk: jednostronny w kolorze czarnym, nadruk logo Unii Europejskiej i odwołanie słowne do UE, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu, logo PO KL, logo projektowe, logo Centrum Zasobów Ludzkich, logo instytucji realizujących projekt, informacja o współfinansowaniu oraz nazwa projektu.
- Długopis z nadrukiem:
Rodzaj: metalowy, automatyczny, włączany i wyłączany przez naciśnięcie od góry, z klipsem mocującym
Kolor : niebieski
Kolor wkładu : niebieski
Nadruk : dwustronny w kolorze białym, z jednej strony nadruk logo Unii Europejskiej i odwołanie słowne do UE, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu, logo PO KL, z drugiej strony nazwa projektu.
- Notatnik z nadrukiem
Format: A4
Ilość stron – 50 szt.
Kartka – gładka
Grzbiet bloku – klejony
Każda strona powinna zawierać kolorowe logotypy: w nagłówku nadruk logo Unii Europejskiej i odwołanie słowne do UE, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu, logo PO KL, logo projektowe, logo Centrum Zasobów Ludzkich; w stopce informacja o współfinansowaniu; na środku strony „znak wodny” – tytuł projektu.
- Teczka papierowa z gumką z nadrukiem
Format: A4
Kolor: niebieski/granatowy
Grubość grzbietu teczki: min. 5 mm
Wykonana z grubego makulaturowego kartonu 300 g/m2, jednostronnie barwionego, wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku, posiada trzy wewnętrzne klapki zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem.
Nadruk: w nagłówku nadruk logo Unii Europejskiej i odwołanie słowne do UE, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu, logo PO KL, logo projektowe, logo Centrum Zasobów Ludzkich; w stopce informacja o współfinansowaniu; na frontowej stronie teczki – tytuł projektu.
- Zakreślacz
Do znaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru
końcówka ścięta
grubość linii pisania: 1-5mm
Kolor: żółty
Nadruk : w kolorze czarnym, z jednej strony logo Unii Europejskiej i odwołanie słowne do UE, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu, logo PO KL, z drugiej strony nazwa projektu.
Informacje dodatkowe:
- Łączna ilość kompletów: 166 sztuk.
- Cena kompletu musi zawierać koszt zakupu ww. materiałów promocyjnych (teczka, notatnik, długopis, zakreślacz, torba) oraz pozostałe koszty.
- Oznaczenie gadżetów musi być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Ośrodek Wspierania Przedsiębiorczości,
ul. Poznańska 185, 88 – 100 Inowrocław do dnia 18.03.2014 r. do godz.15:00.
Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. - Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić zapis:
OFERTA na usługę wykonaniu materiałów promocyjnych w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej „Razem łatwiej”
- Osoby do kontaktu:
Pani Karolina Walczak – 52 357-56-79, wew. 22, e-mail: walczak@pte.bydgoszcz.pl
Pan Bartosz Kraziński – 52 357-56-79, wew. 21, e-mail: krazinski@pte.bydgoszcz.pl
UWAGA!!!
W związku z licznymi zapytaniami ze strony oferentów dot. torby z rączkami z pvc 600 D informujemy, iż dopuszczone jest składanie ofert, które nie zawierają w/w modelu a jego odpowiednik, o zbliżonych wymogach określonych w zapytaniu (wymiar, materiał, kolor).
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2014
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Bydgoszczy
- Długa 34, 85-034 Bydgoszcz
NIP: 554-031-24-38
REGON: 090563606
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
- Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010 roku nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu ciepłych posiłków oraz bufetu kawowego (kod CPV 55321000-6, 55521200-0) dla uczestników szkoleń oraz trenerów Programu Rewitalizacji Społecznej „Razem łatwiej”, realizowanego w ramach projektu systemowego pn „Rewitalizacja społeczna”, Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Zakres usługi dotyczy jednego dnia szkolenia:
Bufet kawowy | Zakres usługi | Gramatura/sztuka na osobę |
Przekąski słodkie/ciastka | Minimum 3 różne rodzaje
(herbatniki, czekoladowe, z galaretką, wafelki, itp.) |
150 g na osobę |
Herbata w saszetkach | 1 rodzaj (torebka ze sznureczkiem) | Bez ograniczeń |
Kawa | Saszetka | Bez ograniczeń |
Mleko do kawy | 1 rodzaj min. 1,5% | Bez ograniczeń |
Cukier | Saszetki po 5 g | Bez ograniczeń |
Soki | Minimum dwa różne smaki (pomarańczowy, jabłkowy, czarna porzeczka itp.) | 0,5 litra na osobę (butelka plastikowa) |
Woda mineralna | Gazowana/niegazowana | 2 x 0,5 litra na osobę (butelka plastikowa) |
Ciepły posiłek | Zakres usługi | Gramatura/sztuka na osobę |
Ziemniaki/frytki/ryż/kluski/
makaron |
Do wyboru | 200 g/osobę |
Mięso/ryba | Do wyboru | Porcja 150 g/osobę |
Surówki/warzywa gotowane | Jeden rodzaj | Porcja 150 g/osobę |
- Wymagania odnośnie ciepłych posiłków i bufetu kawowego:
- a) Ciepły posiłek dla każdego uczestnika szkolenia i trenera musi być wyporcjowany i podany na ciepło, o gramaturze nie mniejszej niż 500 g, w pojemniku termoizolacyjnym, z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek,
- b) Wykonawca, w razie zapotrzebowania zobowiązany będzie do przygotowania posiłku wegetariańskiego,
- c) Bufet kawowy – poczęstunek dla uczestników szkoleń i trenera (w postaci: kawa, herbata, mleko, cukier, ciastka, woda mineralna, soki) dostępny będzie podczas 2 przerw kawowych. Wykonawca zapewni nieograniczony dostęp do plastikowych jednorazowych kubeczków do napojów ciepłych i zimnych oraz mieszadełka.
- Po wyłonieniu Wykonawcy, Zamawiający dostarczy harmonogram zajęć poszczególnych szkoleń, według którego realizowane będzie zamówienie. O liczbie wydawanych ciepłych posiłków w danym dniu Wykonawca będzie informowany na bieżąco, tj. do godziny 10.00 każdego dnia.
- Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w cyklach miesięcznych na podstawie podpisanej przez uczestników szkolenia listy potwierdzającej korzystanie z cateringu, w terminie 30 dni od dnia prawidłowo dostarczonej faktury/rachunku VAT przelewem na konto bankowe, pod warunkiem dostępności środków finansowych na koncie Zamawiającego.
- Wykonawca jest zobligowany do odbierania zużytych pojemników po posiłkach.
- Wszelkie koszty związane z dostawą cateringu ponosi Wykonawca.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: marzec – październik 2014 r., zgodnie z harmonogramem i miejscem przedstawionym przez Zamawiającego.
- INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działania, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i zasobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia,
- rozliczą się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT/rachunku po zrealizowaniu usługi, tj. na koniec każdego miesiąca.
- OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien przygotować ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr 1).
Ofertę należy sporządzić w języku polskim trwałą i czytelną techniką biurową.
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Oferta powinna:
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, faksu, e-mail,
- zawierać proponowane menu,
- być podpisana czytelnie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta oraz zawierać pieczęć firmową,
- zawierać oświadczenie o braku powiązań (wg wzoru z załącznika nr 2),
- zawierać cenę całkowitą przypadającą dziennie na jednego uczestnika. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN), w złotych polskich będą prowadzone również rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić zapis:
OFERTA na usługę cateringową w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej „Razem łatwiej”
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
Oferta przygotowana niezgodnie z powyższymi wymogami nie spełni kryteriów formalnych i nie będzie podlegała ocenie.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Ośrodek Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Poznańska 185,
88 – 100 Inowrocław do dnia 18.03.2014 r. do godz.15:00. Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. - Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 19.03.2014 r., a o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty zostaną poinformowani pisemnie wszyscy Oferenci.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie internetowej: www.pte.bydgoszcz.pl w zakładce „Aktualności/ogłoszenia”.
VII. OCENA OFERT
- W przedmiotowym postępowaniu kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowi cena brutto (100%).
- Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT. Ocena ofert dokonywana będzie według poniższego wzoru:
Najniższa cena ofertowa
C = ———————————— x 100 pkt (maksymalna ilość punktów)
Cena oferty badanej
Uwaga: wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenie będzie polegało na:
-odrzuceniu wszystkich cyfr końcowych danej liczby znajdujących się powyżej drugiego miejsca po przecinku,
-zwiększenie ostatniej z pozostałych cyfr o jeden, jeżeli trzecia cyfra po przecinku liczby pierwotnej była większa lub równa 5.
- Jeżeli najniższa złożona oferta przekroczy cenę zaplanowaną w budżecie Projektu, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcą.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udzielają:
Pani Karolina Walczak – 52 357-56-79, wew. 22, e-mail: walczak@pte.bydgoszcz.pl
Pan Bartosz Kraziński – 52 357-56-79, wew. 21, e-mail: krazinski@pte.bydgoszcz.pl
Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może dokonać zmiany treści Zapytania ofertowego. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej www.pte.bydgoszcz.pl oraz przekazana wszystkim Wykonawcom, którym przekazano Zapytanie ofertowe i będzie dla nich wiążąca.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez podania przyczyny.
Dokumenty aplikacyjne – Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 – znajdują się na dole strony (Zapytanie ofertowe nr 1/2014 – dokumenty aplikacyjne)
PRACA przy realizacji Programu Rewitalizacji Społecznej
pt. „Razem łatwiej”
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Bydgoszczy w związku z rozpoczęciem realizacji Programu Rewitalizacji Społecznej „Razem łatwiej”, realizowanego w ramach projektu systemowego pn „Rewitalizacja społeczna”, Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego poszukuje Wykonawców (trenerów) do przeprowadzenia grupowych zajęć szkoleniowych z zakresu:
- warsztatów domowej przedsiębiorczości w wymiarze 5 godzin szkoleniowych dziennie, w godz. 8-15 dla czterech 10 osobowych grup szkoleniowych, łącznie 100 godzin szkoleniowych, zajęcia będą odbywały się w Ośrodku Wspierania Przedsiębiorczości w Inowrocławiu, planowany okres realizacji czerwiec-sierpień br.,
- warsztatów filcowania w wymiarze 5 godzin szkoleniowych dziennie, w godz. 8-15 dla jednej 15 osobowej grupy szkoleniowej, łącznie 24 godziny szkoleniowe, zajęcia będą odbywały się w Ośrodku Wspierania Przedsiębiorczości w Inowrocławiu, planowany okres realizacji marzec-kwiecień br.,
- warsztatów tworzenia biżuterii w wymiarze 5 godzin szkoleniowych dziennie, w godz. 8-15 dla jednej 15 osobowej grupy szkoleniowej, łącznie 40 godzin szkoleniowych, zajęcia będą odbywały się w Ośrodku Wspierania Przedsiębiorczości w Inowrocławiu, planowany okres realizacji marzec-kwiecień br.,
- savoir-vivre w wymiarze 5 godzin szkoleniowych dziennie, w godz. 8-15 dla trzech 10 osobowych grup szkoleniowych, łącznie 30 godzin szkoleniowych, zajęcia będą odbywały się w Ośrodku Wspierania Przedsiębiorczości w Inowrocławiu, planowany okres realizacji maj-czerwiec br.
- stylizacji i doboru fryzury w wymiarze 3 godzin szkoleniowych dziennie, w godz. 8-15 dla trzech 10 osobowych grupy szkoleniowych, łącznie 9 godzin szkoleniowych, zajęcia będą odbywały się w Ośrodku Wspierania Przedsiębiorczości w Inowrocławiu, planowany okres realizacji maj-czerwiec br
- dietetyki w wymiarze 4 godzin szkoleniowych dziennie, w godz. 8-15 dla trzech 10 osobowych grup szkoleniowych, łącznie 12 godzin szkoleniowych, zajęcia będą odbywały się w Ośrodku Wspierania Przedsiębiorczości w Inowrocławiu, planowany okres realizacji maj-czerwiec br.,
- pielęgnacji skóry w wymiarze 5 godzin szkoleniowych dziennie, w godz. 8-15 dla trzech 10 osobowych grup szkoleniowych, łącznie 30 godzin szkoleniowych, zajęcia będą odbywały się w Ośrodku Wspierania Przedsiębiorczości w Inowrocławiu, planowany okres realizacji maj-czerwiec br.
- kreacji wizerunku w wymiarze 4 godzin szkoleniowych dziennie, w godz. 8-15 dla trzech 10 osobowych grup szkoleniowych, łącznie 24 godzin szkoleniowych, zajęcia będą odbywały się w Ośrodku Wspierania Przedsiębiorczości w Inowrocławiu, planowany okres realizacji maj-czerwiec br.,
- obsługi komputera w wymiarze 5 godzin szkoleniowych dziennie, w godz. 8-15 dla trzech 10 osobowych grup szkoleniowych, łącznie 240 godzin szkoleniowych, zajęcia będą odbywały się w Ośrodku Wspierania Przedsiębiorczości w Inowrocławiu oraz dla pięciu 6 osobowych grup szkoleniowych, łącznie 300 godzin szkoleniowych, zajęcia będą odbywały się w MOPS w Inowrocławiu, planowany okres realizacji kwiecień-październik br.,
- warsztatów z przystosowania do życia w rodzinie w wymiarze 5 godzin szkoleniowych dziennie, w godz. 8-15 dla trzech 10 osobowych grup szkoleniowych, łącznie 90 godzin szkoleniowych, zajęcia będą odbywały się w Ośrodku Wspierania Przedsiębiorczości w Inowrocławiu, planowany okres realizacji marzec-kwiecień br.,
- języka migowego w wymiarze 5 godzin szkoleniowych dziennie, w godz. 8-15 dla dwóch 10 osobowych grup szkoleniowych, łącznie 120 godzin szkoleniowych, zajęcia będą odbywały się w Ośrodku Wspierania Przedsiębiorczości w Inowrocławiu, planowany okres realizacji maj-czerwiec br.,
- efektywnej organizacji czasu pracy w wymiarze 5 godzin szkoleniowych dziennie, w godz. 8-15 dla dwóch 10 osobowych grup szkoleniowych, łącznie 30 godzin szkoleniowych, zajęcia będą odbywały się w Ośrodku Wspierania Przedsiębiorczości w Inowrocławiu, planowany okres realizacji czerwiec br.
Do zakresu obowiązków Wykonawcy będzie należało:
- osobiste przeprowadzenie szkolenia,
- przygotowanie dokumentacji szkoleniowej, tj. programu szkolenia i materiału szkoleniowego w formie konspektu dla uczestników, utrwalonego w postaci elektronicznej oraz przekazanie PTE O/Bydgoszcz 1 kompletu dokumentacji w wersji elektronicznej na co najmniej 5 dni przed planowanym terminem szkolenia,
- należytego prowadzenia dokumentacji zajęć szkoleniowych na wzorach dostarczonych przez PTE O/Bydgoszcz.
Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
- Wykonawca nie jest zatrudniony na podstawie stosunku pracy w instytucji zaangażowanej w realizację Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj. w Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Pośredniczącej II stopnia, Regionalnym Ośrodku EFS, Krajowym Ośrodku EFS i Krajowej Instytucji Wspomagającej, a jeżeli jest zatrudniony to nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki – załącznik nr 2 i 3;
- W przypadku Wykonawcy aktualnie zaangażowanego w realizację projektów w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), łączne zaangażowanie w każdym miesiącu w realizację zadań we wszystkich projektach nie przekroczy 240 godzin miesięcznie – załącznik nr 4;
- Wykonawca nie jest powiązany z PTE O/Bydgoszcz osobowo lub kapitałowo – załącznik nr 5;
Zainteresowane osoby proszone są o złożenie dokumentów (CV, kserokopie dyplomów, zaświadczeń potwierdzających posiadane kwalifikacje, referencje) wraz z oświadczeniami stanowiącymi załączniki do niniejszego ogłoszenia, osobiście, pocztą tradycyjną lub pocztą kurierską na adres: Ośrodek Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Poznańska 185, 88-100 Inowrocław z dopiskiem projekt „Razem łatwiej” w terminie do dnia 10 marca 2014 r. do godziny 15:00 (decyduje data wpływu). Dokumenty złożone po terminie, na innych drukach, niekompletne lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane
Dodatkowych informacji udziela pan Bartosz Kraziński pod numerem telefonu 52 357-56-79 wew.21 oraz adresem email: krazinski@pte.bydgoszcz.pl