09.03.2023 r.
NABÓR NR 1 WNIOSKÓW O DODATKOWE WSPARCIE POMOSTOWE
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu, w okresie pomiędzy 4 a 10 miesiącem prowadzenia działalności gospodarczej, którzy borykają się z niską rentownością w początkowym okresie prowadzenia działalności i wynikającymi z tego problemami z płynnością finansową, ogłoszony zostaje nabór wniosków o dodatkowe wsparcie pomostowe, który odbędzie się w terminie 15.03.2023-24.03.2023.
W ramach naboru wniosków o dodatkowe wsparcie pomostowe uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o dodatkowe wsparcie pomostowe w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. zestawieniem przychodów i kosztów za okres od dnia rozpoczęcia działalności gospodarczej, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z załącznikami nie podlega zwrotowi),
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o dodatkowe wsparcie pomostowe i załączników na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
10.11.2022 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 63
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 14.11.2022-01.12.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 02.12.2022-12.12.2022.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
05.08.2022 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 62
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 05.08.2022-29.08.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 30.08.2022-13.09.2022.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
26.05.2022 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 61
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 30.05.2022-24.06.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 27.06.2022-07.07.2022.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
22.04.2022 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 60
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 25.04.2022-13.05.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 16.05.2022-27.05.2022.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
24.03.2022 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 56-59
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 24.03.2022-11.04.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 12.04.2022-25.04.2022.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
21.02.2022 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 48-51
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 23.02.2022-11.03.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 14.03.2022-23.03.2022.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
17.02.2022 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 52-55
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 17.02.2022-07.03.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 08.03.2022-18.03.2022.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
17.02.2022 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 47
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 10.02.2022-28.02.2022 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 01.03.2022-11.03.2022.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
03.12.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 44-46
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 06.12.2021-31.12.2021 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 03.01.2022-14.01.2022.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
08.11.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 43
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 09.11.2021-30.11.2021 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 01.12.2021-14.12.2021.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
11.10.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 38-42
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 13.10.2021-03.11.2021 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 04.11.2021-15.11.2021.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
07.09.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 33-37
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 08.09.2021-28.09.2021 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 29.09.2021-12.10.2021.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
13.08.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 30-32
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 09.08.2021-27.08.2021 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 30.08.2021-10.09.2021.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
13.08.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 29
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 09.08.2021-27.08.2021 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 30.08.2021-10.09.2021.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
02.07.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 28
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 07.07.2021-27.07.2021 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 28.07.2021-10.08.2021.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
08.06.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 24-27
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 09.06.2021-29.06.2021 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 30.06.2021-09.07.2021.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
19.05.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 20-23
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 17.05.2021-04.06.2021 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 07.06.2021-18.06.2021.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
12.04.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 17-19
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 07.04.2021-27.04.2021 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 28.04.2021-11.05.2021.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
17.03.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 14-16
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 15.03.2021-02.04.2021 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 06.04.2021-16.04.2021.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
22.02.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 7-9
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 22.02.2021-12.03.2021 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 15.03.2021-26.03.2021.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
22.02.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 10-13
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 17.02.2021-09.03.2021 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 10.03.2021-23.03.2021.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
11.02.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 3-6 – publikacja wstępnej i ostatecznej listy rankingowej
26.01.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 2 – publikacja wstępnej i ostatecznej listy rankingowej
12.01.2021 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 1 – publikacja wstępnej i ostatecznej listy rankingowej
15.12.2020 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 3-6
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 14.12.2020-11.01.2021 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 12.01.2021-22.01.2021.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
07.12.2020 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 2
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 23.11.2020-11.12.2020 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 14.12.2020-07.01.2021.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).
19.11.2020 r.
NABÓR WNIOSKÓW O WSPARCIE FINANSOWE DLA UCZESTNIKÓW NABORU nr 1
Zgodnie z REGULAMINEM PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W RAMACH PROJEKTU „WSPARCIE W STARCIE – dotacje na samozatrudnienie dla mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego (RPKP.08.03.00-04-0003/19) informuję, że dla uczestników projektu WSPARCIE W STARCIE, którzy zakończą udział we wsparciu szkoleniowo-doradczym realizowanym w terminie 09.11.2020-27.11.2020 odbędzie się nabór wniosków o wsparcie finansowe w terminie 30.11.2020-11.12.2020.
W ramach naboru wniosków o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą uczestnicy zobowiązani są do:
- złożenia jednego egzemplarza wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w wersji papierowej wraz z kompletem załączników, tj. biznesplanem, formularzem informacji składanych przy ubieganiu się o pomoc de minimis i oświadczeniem dot. uzyskanej pomocy de minimis (złożony wniosek wraz z biznesplanami nie podlega zwrotowi), UWAGA BIZNESPLAN NALEŻY WYPEŁNIĆ W GENERATORZE,
- złożenie wniosku z załącznikami w wersji papierowej może nastąpić osobiście w biurze projektu, pocztą bądź kurierem na adres biura projektu,
- przekazania wersji elektronicznej wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą i biznesplanu na płycie CD lub pendrive’ie (wówczas zasady i tryb składania analogiczny jak dla wersji papierowej) bądź mailowo na adres wsparcie@pte.bydgoszcz.pl (wówczas na moment składania wersji papierowej na w/w skrzynce pocztowej musi zostać odebrany mail ze wskazanymi załącznikami nadany z maila podanego we wniosku o wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą), przy czym jako moment wpływu wniosku w wersji papierowej i elektronicznej (dotyczy płyty CD i pendrive’a) przyjmuje się moment wpływu wniosku do biura projektu (a nie moment nadania), natomiast jako moment wpływu wniosku w wersji elektronicznej (na mail’a) przyjmuje się moment wpływu maila z załącznikami na serwer/pocztę elektroniczną (a nie moment wysyłki, ponadto beneficjent nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na w/w adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu wsparcie@pte.bydgoszcz.pl bądź kontaktu telefonicznego).